Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΜΟΥ

Μετά από προτροπή της Ρένας όταν είδε την προηγούμενη ανάρτηση μου με τα βιβλία για το αν θα μπορούσα να φτιάξω ένα βιβλίο επισκεπτών για την έκθεση των κουμπαράδων έβαλα μπροστά το δικό μου project.


Είναι ένας "κουμπαράς" που θα γεμίσει με τις δικές σας εντυπώσεις και τα συναισθήματα από την έκθεση στη Θεσσαλονίκη.


Ένα βιβλίο σε μέγεθος Α3 με σκληρό εξώφυλλο και φύλλα τσαλακωμένα και εμποτισμένα με την γλυκιά μυρωδιά και το χρώμα του καφέ.



Η καρδιά είναι φτιαγμένη με την τεχνική του παπιέ μασέ και μέσα της κλείνει 2 μικρά κουδουνάκια για να ξυπνάν τις σκέψεις μας.



Αυτός είναι λοιπόν ο δικός μου κουμπαράς που αύριο θα ταξιδέψει στην όμορφη Θεσσαλονίκη.
Εύχομαι καλή επιτυχία στην προσπάθεια σας αν και είμαι σίγουρη γι'αυτήν.



19 σχόλια:

  1. Πολύ πολύ όμορφο βιβλίο εντυπώσεων !!
    Θα κοσμεί την έκθεση με τους κουμπαράδες και θα γεμίσει από λόγια, σκέψεις και συναισθήματα !!
    Να σαι καλά , σαμιώτικα χαιρετίσματα
    Καλοτάξιδο να ναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο το βιβλίο αλλά και η ιδέα σου,μπράβο Νέλι!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μας αρέσει πάαααααααρα πολύ η δουλειά σου με τα χειροποίητα βιβλία και αυτό για την έκθεση των κουμπαράδων είναι καταπληκτικό !!!!!!Πολλά πολλά μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πάρα πάρα πολύ όμορφος !!! Μπράβο, Νελάκι !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειο, τέλειο!!!!! Η καρδούλα που κουδουνίζει θα κάνει πάταγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχο το βιβλίο που έφτιαξες,γεμάτο αγάπη.Γεια στα χέρια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτική δουλειά!!!Οι λεπτομέρειες το κουδούνισμα της καρδούλας και τα αρωματισμένα φύλλα ήταν φανταστική ιδέα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ολα στην κατασκευή σου είναι ονειρεμένα και απόλυτα εναρμονισμένα με την κεντρική ιδέα της δημιουργίας του κουμπαρά ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ...... Καλή σου εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δε θα μπορούσε να "βγει" απ' τα χεράκια σου κάτι λιγότερο!!!
    ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ.... ΥΠΕΡΟΧΟ!!!! Και γεμάτο Αγάπη... Μπράβο σου, Νέλη μου
    Φιλιά πολλά και καλή και χαρούμενη βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραία ιδεα απο την Ρενα και ωραία εκτέλεση απο σένα! Μπράβο σου, το κατάλληλο βιβλιο για αυτη την προσπάθεια!
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καταπληκτική δημιουργία!! Ο,τι και να πω θα είναι λίγο! Χίλια μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΕΛΗ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΠΗΡΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΟΥ , ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΣΧΟΛΙΟ!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!!
    ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!!!!!!!!
    ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΑ ΑΓΩΝΙΑ!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι υπέροχο! Τελικά είναι πολύ όμορφο να φτιάχνεις δικά σου βιβλία και σκέφτομαι πως ίσως θα μπορούσα με τις οδηγίες σου να φτιάξω ένα για τις συνταγές μου με άρωμα κανέλας που μου αρέσει πολύ! Σ΄ευχαριστώ για την ιδέα και πράγματι πάρα πολύ όμορφο το βιβλίο....σκέψου πόσους παρότρυνες μ΄ αυτό για ...βιβλιοδεσία....μπράβο ...καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα και καλώς σε βρήκα
    Είδα τον κουμπαρά σου και εντυπωσιάστηκα για την πρωτοτυπία του και την τεχνική του.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφος !!!!! Και πολυ καλοφτιαγμένος! Μπράβο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή